Teknisk support

Cartadis betalsystem:

Innan du tar kontakt med oss vänligen läs igenom handboken och vår FAQ-sida .

Oftast hittar du svaret på frågan där.

Om du inte finner svaret kontaktar du oss via e-post på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., eller via vårt kundcenter .

Gespage utskriftssystem:

Support på Gespage erbjuds till kunder som har ett giltigt support/underhållsavtal. Detta
avtal är obligatoriskt under det första året efter inköp av licens, och därefter
frivilligt. Supportärenden hanteras i vårt ärendesystem och sker per e-post, telefon
och fjärrstyrning. Avtalet ger också rätt till uppdateringar av serverprogrammen
samt programvara till eventuella terminaler.

Kund med giltigt avtal:

Innan du tar kontakt med oss vänligen läs igenom handboken, och FAQ på
vårt kundcenter . Oftast hittar du svaret på frågan där. Om du inte finner
svaret kontaktar du oss via e-post på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., registrerar ärendet
via vårt kundcenter eller ringer 0171-44 25 60.
Ha ditt licensnummer redo om du ringer.

Kund utan giltigt avtal:

Om du inte finner svaret i handboken eller på vår FAQ-sida ringer du
0171-44 25 60 för att teckna avtal.

Hjälp med att komma igång:

Om du har gjort en egen installation och följt våra anvisningar utan att ännu ha
en giltig licens kan du kontakta oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den., om du inte finner
svaret på vår FAQ-sida .

OBS! E-post till support(a)epu.se kommer inte att behandlas.